torsdag, september 21, 2006

Det här är bara för att...

...berätta att jag mår utmärkt idag. I morse har professor Chaulkin berättat vilket enormt inflytande Hemingway har haft på 1900-talets Amerikanska författarscen. Lektionen efter det fick professor Heaberlin bittert erkänna att han minsann missat en parentes i syntaxfunktionsmarkeringen under genomgången på tavlan. Jag frågade: Are you sure about that? Han lämnade ett tveksamt ja för att sekunderna senare acceptera nederlaget. HE SHOOTS! HE SCORES!!!

En liten notering: Det är inte så många joshar här som förväxlar Sverige med Schweiz. Istället är det dom goda Holländarna som har det knivigt med klichéer. Varje gång vi är på fest så händer det att dom berättar att dom kommer från Nederländerna till nån nyfiken Amerikan och var å varannan gång får dom frågan; Ligger det nära Holland? Efter det blir det en kort förklaring och sen kommer frågan; Har du rökt på i Amsterdam? Var på dom får förklara att den liberala gräspolitiken gäller i hela landet.

Varje fest - likadant.

Såg att bajen hade hela niotusennågonting på slödderstadion idag mot sillstrypers.

Dagens fråga: Har bajen Sveriges trognaste publik?

För övrigt: Det går inte att ringa mig på det numret jag mailade ut tidigare. Jag har insett att det bolaget (Virgin Mobile) är styrt av Satan och att dom har sin kundservice i Helvetet. Vänligen håll ut så mailar jag ut mitt nya nummer inom kort.

5 Comments:

At 1:13 em, Anonymous Anonym said...

Har du telefon med triplebandfunktion då? Dvs, en telefon som funkar i staterna.

 
At 1:14 em, Anonymous Anonym said...

Ganska fegt att attackera en lärare så där. Du vet väl att dom är svaga.

 
At 4:38 em, Anonymous Anonym said...

Trevligt att se att du tog tipset om att bli mer obstinat på lektionerna.

 
At 10:33 fm, Anonymous Anonym said...

Tja Glenne!!! Har du testat ngn riktigt tung drog ännu? Du sitter bara och beklagar dig över hur jävla inkompetenta jänkarna är om sina sidewalks som plötsligt slutar...kass personal på seven eleven....mobilabonemang som är sämst....nä mer repotage från fester brudar sprit droger tack..!!! Eller är du rädd för vad din sötmandel ska tycka när hon läser om sådana grejer..?? Lucas undrar när du ska komma och hälsa på....jag har försökt att använda kartan och peka hur långt bort du är...men han säger att det är bara att ta bilen....ha det gott gubben...ses!!!

 
At 7:41 em, Blogger Jobs said...

hahaha.....bror äger härinne med sina inlägg.

 

Skicka en kommentar

<< Home