fredag, november 24, 2006

Happy Thanksgiving!

Hej allihopa! I Amerika firar man thanksgiving. Anledningen råkar vara att man för länge länge sen fick lite hjälp av indianer. Nybyggare, alltså brittiska pilgrimer, fick hjälp att överleva den första vintern av ett gäng uramerikaner; indianer. Sen dödade man dom i nån fånig dispyt men det spelar föga roll. Det viktiga é att man idag har den här sköna helgen. Jag vet att dom flesta av er jobbar å sliter och är inte det minsta medvetna om att folk på den här sidan är lediga och sitter hemma och super. Men nu vet ni faan det.

Maggie Moon bjöd hem mig å min rumskompis Matt till sina föräldrar. Så i tisdag efter lektionerna körde hon oss hit. Man åker norr ifrån San Marcos till Austin och väl där svänger man vänster och fortsätter att dunka på neråt lite mer än en timme å sen é man framme vid ett ställe som heter Horseshoe Bay. Hur coolt låter inte det?

Maggie Moon's föräldrar är supercoola och huset dom bor i är helt jävla fantastiskt. Jag lägger upp bilder senare så får ni se. Jag har varit full två dagar i sträck för hennes farsa är helt jävla galen och blandar drinkar till oss hela tiden. Idag var vi ute på värsta hajken i två timmar och letade efter huggormar att skjuta men vi hittade tyvär inga. I ryggan hade pappa Moon blandat vodka tranbär a la Ando-stylee! (70/40).

Igårnatt satt jag å Matt på verandan lagom berusade å tittade på stjärnorna å funderade hur faan vi hamnade här. Vi tänkte, vi är faan inte värdiga detta. Vi bor som kungar, vi serveras frukost, lunch och middag och all jävla sprit é bara å ta för sig. Huset är ett palats och imorgon ska vi ut på sjön å köra Jet Ski!

Jag är lite för tankad just nu för att ge en klarare bild än den jag försökte ge er. Hoppas allt e bra med er! Skål!

11 Comments:

At 9:56 fm, Anonymous Anonym said...

"Herren ger & herren tar"!
Varför har han givit så mycket skoj till dig!
Jo!!
"Den som söker skall finna" & du är en bra sökare!
Lev livet!!
Snart sitter du på skolbänken igen & läser om dammiga verb!

Cheers!

Fontenfirman kör en mäktig samling den 2/12 & kör en Whiskyprovning på Akkurat med sedvalig utång & dyngfylla efteråt. Alla tunga är med föruton Landin, Ando & Glenn.
Ryktas om tunga nyförvärv!

Vi har också kul ibland.
Skall ta en Fidish (hur fan stavas det?) för dig!

Har gött!!

 
At 10:01 fm, Anonymous Anonym said...

Fan vad mycket stavfel det var i mitt förra inlägg! Dyselexi på åldernshöst ;-)
Vill bara rapportera att jag & Brandfjollan (Greger) var på Maiden i Globen i Lördags!
Herregud! Gubbarna äger ännu!
Hello be thy name!!

Over and out.

 
At 1:24 em, Anonymous Anonym said...

Alla tunga ska med.

 
At 9:09 em, Anonymous Anonym said...

Halowed be thy name!

 
At 9:10 em, Anonymous Anonym said...

Fan, Hallowed ska´re va.

 
At 10:40 fm, Anonymous Anonym said...

Yeah the 2/12 Demons and shit will ride out of hell and have one hell of a party..

All the heavy guys will be there..
looking forward to cya Bruce


Cheers LEMMY (the one and only)

 
At 12:44 em, Blogger Jobs said...

Om du känner dig ensam nån gång glenne, kom ihåg att du inte är ensam. Det finns fler som du, se bara här.

http://www.youtube.com/watch?v=MN6MuGab_3c&eurl=

 
At 11:48 em, Anonymous Anonym said...

Remember Lemmy du blev hårt slagen i din sedan flera år givna titel "the ugliest rocksinger alive" av sångaren i nickelback!
Han, vad nu hans namn är är ju för fan en Michael Bolton look alike som dessutom sjunger smörpop.
Sminka vårtan lite hårdare & kom in i matchen igen Lemmy!!!
Okej nu sjunger ju inte Rubarh i nåt jättekänt band!

 
At 4:05 em, Anonymous Anonym said...

Dyselexi??

 
At 4:16 em, Anonymous Anonym said...

Tjena gubben,
det verkar rulla på friskt "over there". Jag och Patrik har suttit och spanat in alla snygga babes i ditt bildarkiv...du verkar vara i ditt livs form.

Synd bara att du missar november månad här i stockholm. Helt underbara dagar med regn, få soltimmar, vinterinfluensa, deppade kollegor mm.

Jag räknar med att du snart är tillbaka, BR saknar dig.

Forza Bajen!
chefen

 
At 12:36 fm, Anonymous Anonym said...

Tjena Jensa,

Nu hittade äntligen jag hit också;)
Hade en del läsning att ta igen men tror jag lyckats ta mig igenom det mesta.

Verkar som du har det bra där borta, men blir det något studerande eller är det party hela tiden? Strunt samma, ge oss mer skvaller från festerna, alla skandaler vill vi höra..

Du skulle sett Putte när han försökte komma in på matchen senast, blev stoppad vid entrén pga sin cykelpump+pipa i ryggan.
Du kan säkert hitta någon artikel om det i AB.

Först incidenten i helsingborg, nu detta..

Ha det gott!

 

Skicka en kommentar

<< Home