torsdag, november 02, 2006

Mera Halloween

Idag har man varit lite så där småbakislurig hela dan. På ett skönt sätt alltså. Ibland händer det att man vaknar dagen efter och mår som en prins. Lite trött kanske men j-vligt avslappnad.

Så, jag har en lång lunch mellan Development of English och English Literature. Då passade jag på att ta mig till LBJ Student Center och frågade mig fram till Students Attorney Office. Där bokade jag tid med en advokat som förmodligen kan hjälpa mig med mitt försvar. Jag ska träffa henne på måndag och rättegången är på onsdag. På väg ut från LBJ träffade jag två poliser som jag passade på att ta lite information ifrån. Dom berättade att när jag kommer dit på onsdag ska jag bara uppge om jag anser mig "Guilty", "Not guilty" eller "No Contest". Dom försökte oxå förklara vad "No Contest" innebar men jag begrep inte riktigt det. Dessutom ansåg dom att jag skulle uppge "Not Guilty" eftersom smurfpolisen i Austin aldrig såg mig urinera. Fortsättning följer.

Halloweenafton var störtskön. San Marcos har ett helt gäng barer down town så att säga. Två av dessa släpper in 18-åringar och eftersom vi hade holländaren Shairaz med så var vi tvugna att ta en av dessa. 95% av brudarna var helt larvigt porrigt klädda! Man tappade hakan gång efter annan. FÖRLÅT RENATE!!! Men det skadar väl inte att titta??? Eller fotografera? Jag måste ju ge mina läsare vad dom vill ha, eller hur? Hur som helst, barerna stänger vid midnatt och det är ju inte så jädra ballt. Men vi fortsatte festa på studentrummet. I vårt rum har jag och Matt byggt en Beer Wall som vi avgudar. Den representerar allt som är heligt och symboliserar vår vänskap. Idag är den ett minne blott. Men istället för att grina över den fallna ölburksvägen har vi ny smidigt nya planer på en öl-pyramid. Det ska bli stort!

Låt Dembo hålla nollan på söndag.

8 Comments:

At 9:58 fm, Anonymous Anonym said...

Shit jens, hon tjejen högst upp på bildsida 8 är ju bara för jävla grym.

 
At 9:39 em, Blogger Jens said...

Jag ska hälsa Kaylee det. Hon kommer bli jätteglad.

 
At 9:23 em, Anonymous Anonym said...

Hey!
Vad kul med halloween fester. Själv skall jag på 70 tals fest nästa helg. Cia fyller 30 år. Jag skall vara hippie. Hittade idag ett par gröna små runda glasögon och en grön ful hippie blus. Jag blir nog grym. Är det okej att Carro från GV får sitta på din plats imorgon? Hon har kontakter inom AIK, kanske vi kan fira med laget. Vore coolt! Tjärnan är ju snygg. Ta det lugnt och lycka till i rätten. Har du inga vittnen du kan kalla in? Eller muta juryn som de alltid gör i filmerna....ha ha
Ciao Amigo

 
At 6:55 em, Anonymous Anonym said...

Grattis till stora silvret!

 
At 10:10 fm, Anonymous Anonym said...

Matchen igår är en av mina livs höjdpunkter känslomässigt. Fyfan vilken stämning. Jag kan gå in och garantera, GARANTERA!!! att det aldrig varit bättre stämning på en allsvensk fotbollsarena någonsin förut (sen kan ni gårdare yadadada vad som helst). Helt sjukt.
30000 med utsträckta armar som vrålar (samstämmigt!) i en helt nykomponerad ramsa (melodi "hand i hand" av uggla). Sen prestationen på planen på det. Vilket gäng. Özkan, smeknamn "AIKs Kaka" internt inom truppen, är ju bara hur bra som helst. Wilton! Vilken lirare. Det här kan bli riktigt bra i framtiden.
Sen så var jag å käkade och drack lite bira efter matchen med tomas och några snubbar - där alla ändå var på nåt vis rätt lättade över att inte dif hjälpte AIK ändå. Vem hade orkat höra det hela livet. Serien avgjordes tidigare, EIF 2-2 hemma, HEIF 2-2 hemma och GAIS 0-0 borta. Livet går vidare och AIK är bäst. Du kan vara glad därborta, det är jag här!

 
At 11:04 fm, Anonymous Anonym said...

Saxat från dn.se

"Hammarby har sina medryckande trummor och kanske de slagkraftigaste ramsorna. Djurgården har bra uppslutning när de har framgång. Men ingen annanstans i landet blir det sådant tryck som på ett (nästan) fullt Råsunda. Norra Stå är Sveriges svar på den berömda ståplatsläktaren på Westfalenstadion i Dortmund."

 
At 1:10 em, Anonymous Anonym said...

Vore konstigt om inte stämningen blir lite bättre när råsunda tar in ungefär 20´ fler pers än kungliga stadion. Summa summarum 31´råttor sjunger lite bättre än 15´ djurgårdare, undrar hur det låter när 31´ gårdare sjunger?

Huvudsaken är att du är nöjd och tyckte det var bra.
Broderliga hälsningar från öfre Dembo!

 
At 1:19 em, Anonymous Anonym said...

ok tack.

tycker dock att käre dembo kör med ett konstigt resonemang.

 

Skicka en kommentar

<< Home