tisdag, februari 27, 2007

The End

Sitter i skrivande stund och vantar pa ett litet Ryan Air plan som ska ta mig till Skavsta och dar har den gode brorsan sagt att han ska plocka upp mig. Tack for det grabben! Jag klev in pa Melbournes flygplats for 32 timmar sedan och har kanske fatt nan timmes somn efter det.

Sydney och Melbourne har varit fantastiskt. De sista dagarna spenderade jag med en van som jag traffade pa Sri Lanka for tre ar sedan. Sarah, heter hon. Hon ar for tillfallet mellan jobb sa hon kunde agera reisleiter och ta mig pa olika utflykter och upptag i Victoria. Sarah bor i Geelong som ligger en timmes bilfard soderut fran Melbourne. Hon lat mig kora hennes bil vilket var kul. Det ar inte sa svart att kora pa vanster sida men av ngn anledning kunde jag inte fa in i skan att blinkers och vindrutetorkare hade bytt plats. Det blev lite pinsamt den sjuttioelfte gangen jag drog pa torkarbladen vid en korsing.

Det har kommer inte ga till historien som en av mina battre blogginlagg. Jag ar slut i huvet bade pa tankar och kanslor. Kanske skulle jag forfattat detta efter lite skon somn, men men.

Min resa ar slut och darmed min blogg. Hoppas det varit trevlig lasning!

Over and out!

6 Comments:

At 8:56 em, Anonymous Anonym said...

en super underhållande å lärorik läsning, (tänkt på att bli författare? )...roligt å läsa alla "comments" bamse kramar till er alla, fast jag inte riktigt förstått allt...love you!!! / mum

 
At 10:12 fm, Anonymous Anonym said...

Hej gubben och välkommen hem!

Vet inte, men var det inte ett jäkla liv när Jobs skulle lägga ner sin blogg?
Vem har sagt att du får tillåtelse att göra detsamma? Vad ska jag läsa nu på jobbet när jag får tråkigt och behöver få lite underhållning?
Vad har du för telefonnummer nu? Det har varit så många i omlopp.

Jag vill leka, när kan vi träffas?
Vad är klockan nu i Melbourne?
Hur långt är ett snöre?

Jag har så många frågor. Ring mig!!!
Förvirrad 77:a.

//Ullis

 
At 7:17 em, Anonymous Anonym said...

Skönt att se dig igen min gode Glenne....våga inte resa bort så länge igen....!!!

 
At 10:54 fm, Blogger Jobs said...

Välkommen hem.

Bra att lägga ner bloggen också, det har varit grym men nu får det vara slut på bloggande fontar för ett litet tag. Tillbaks till den hårda verkligheten.

Vi vet att du kommer vara deppig och ledsen nu när din resa är slut. Men tänk då på att varje slut är början på något nytt och blablabla...

Hör av dig när du är redo.

 
At 1:49 em, Anonymous Anonym said...

Ja då får väl kanske jag överväga att ta mitt ansvar och starta en egen blogg för att fylla tomrummet! Jag tror det finns ett sjukt stort intresse för det, eller?!
Kul att du är hemma igen hör av dig när du orkar!

 
At 8:19 em, Anonymous Anonym said...

Aussie Rules i Sverige

www.aflsweden.se

Solna Axemen

www.axemen.se

 

Skicka en kommentar

<< Home